קרן של"ם

פרופילי מימון

פתוח לחברי סגל הטכניון בלבד. אנא התחבר\י כדי לצפות בפרופילי המימון של הקרן (בפינה הימנית העליונה).

קרן של"ם הוקמה בשנת תשל"ד-  1983 על ידי מרכז השלטון המקומי בשיתוף עם משרד הרווחה ופועלת מאז כשותפה מרכזית לעשייה החברתית של המדינה.

הקרן מסייעת בתחומים רבים, זאת מתוך הבנת מורכבות הצרכים הטיפוליים של האדם עם פיגור שכלי; מבין תחומי הסיוע העיקריים ניתן לציין: סיוע לפיתוח מסגרות בקהילה, בכל תחומי החיים עבור האדם עם הפיגור השכלי לאורך כל שנות חייו, שיפור התנאים הקיימים במסגרות אלו, פיתוח תוכניות השתלמות לאנשי מקצוע, סיוע בהפקות אומנותיות של אנשים עם פיגור שכלי והענקת מענקים כספיים למחקרים בתחום.

קרן של"ם מסייעת מדי שנה ללמעלה ממאה פרוייקטים בכל רחבי הארץ, תוך שיתוף פעולה מלא עם מפקחי משרד הרווחה, עם מנהלי ועובדי אגפי הרווחה ברשויות המקומיות, נציגי אגפים נוספים על פי הצורך ועם נציגי גופים מממנים שלקחו חלק בתהליך ועדות ההיגוי.

קרן של"ם פועלת בנחישות למיצוי הפוטנציאל של כל אדם בעל פיגור שכלי בקהילה וזאת במטרה לממש איכות חיים מיטבית עבורו. הקרן מעודדת למצויינות בעשייה בתחום  הפיגור השכלי ומעניקה, מדי שנה, אותות הוקרה לראשי רשויות, אישי ציבור ומתנדבים ופרסי הצטיינות לרשויות, למסגרות, לצוותים, לאנשים עם פיגור שכלי התורמים לחברה ולפרויקטים ייחודים. 


פרטי קשר:

רן של"ם
שד' מנחם בגין 5, מתחם ברן בנין 2
בית דגן 50200

טלפון: 03-9601122
פקס: 03-9604744 
דוא"ל:   office@kshalem.org.il


הקרן אינה קרן תחרותית.
אתר הבית: http://www.kshalem.org.il/pages/default.aspx